wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

kehidupan...

ari nie aku bosan..ari2 keja pon bosan (sbenarnya tadew keja nk buat)..tido...tido..dan tido...tu jer aku taw wat...ngeeee....masuk ari nie da sminggu lbey aku tak kuar malam...hihihihi....gud gulz kan aku nie..hihihi..makin gemok..n makin tembab..asyik makn jer...

my housemate??..best banget...klako...chumel..n best lorhhhh...sesenang jalan la kat umah aku...best2...umah aku tingkat bawah skali...nyamuk banyak..tak tahan sebab tak ley tido lena..hihihi...mcm baby taw..tido kna cukup...hiks~

i miss my fmly so much..n i miss him demm much...hihihi...HIM???...Mr A??...hiks~
besok n tahj bile la aku nak jatuh cinta..slalu jer tlibat ngan masalah chintha org lain...hihihi...

erm...ade 1 ari tue aku g naik lif ade 1 pasangan bisu...erm..aku tgk jer durg..time tu aku nk ke aras 3..opis aku..n durg lak nk ke aras 5..wat apew tah...aku tgk jer durg...dua2 pasangan tue bisu...erm...then aku pon mula fikir..cam ne klo aku kat tempat durg...life in silent..hurm
cam ner tu erk...bkomunikasi ngan pegerakan tangan jer...huhuhuhu...alhamdulillah aku nie sempurna...syukur...

tu jer kot...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com