wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 12, 2009

aku yang dewasa....

hiks....alhamdulillah...aku melangkah ke umo 20 tahun gak akhirnya....hihihi..kira da jadi gadis sunti la nie..ngam da la nk kawen..wakakakak..(ayat gatai nie....)


aku epy dengan kehidupan skang nie..wlaupun kadang2 amat memeningkan kpala otak aku nie...hhuhu....aku ase sunyi pon ade..maklumla..da beso...tade org nk hamik kisah sangat apew haku nk wat..ley fikir sendiri katanya..(ayat mtak belas kasihan tue..)..huehuehue...


azam aku sjak melangkah ke doplo tahun nie ialah.........


1- nak jadik dak baek...

2- namo manja2 sangat da...da besau kot..hihi

3- cam besa bak kata jurulatih aku...must be la nk kasik mama n papa aku epy...

4- haku mau jadik da best gulz 4 my fmly..

5- it's time to me nk cari pasangan idop...da basau la katakan..

6- aku nak jadi pompuan yang tabah....tadak buli2 ag...sipak kang...

7- hope aku dpt trima fmly baru yang bakal masuk bln5 nie...abg aku mau kawen...

8- nak syum sokmo wlaupon kna buli (bak kata lec aku...kna marah pon syum..)

9- briman pade yang 1....tuhan yang mencipta..jangan nk ngade fikir bukan2...astaga...ish2..

10- bjimat cermat tok masa depan (kaki boros aku nie)

hihihihi..ok tak kenkawan ku~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com