wItH lOvE

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, March 8, 2014

new us



assalamualaikum kawan2..
alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk bernafas atas bumi tuhan ni...

rasa mcm pelik pulak...maklum la da lama tak menulis kat sini...hehehe

alhamdulillah aku kini menjalani kehidupan yang sempurna..cukup makan pakai dan yang penting aku happy dengan kehidupan aku sekarang...aku hampir miliki segalanya...aku ada keluarga...seorg suami yg baik..seorg ank yang comel..dan bakal di anugerahkan lagi dengan seorg ank insyaallah bulan 7 nanti..doakan aku ye..



yey sila tgk wajah kami yg semakin sihat ye..terutama sekali aku yg makin gedebam...alhamdulillah diberikan peluang dan rezki bekerja...walaupon dalam keadaan yang nak memanjakan diri je skang ni...heheh


permata hati ku yang sulung...waris keturunan ku dan suami...semoga menjadi anak yang soleh...
ehem2...dia hensem..

insyaallah lepas ni aku akan aktif balik dalam dunia kotak kecil aku...


1 comment:

  1. hi.. lawati la blog aku.. http://nashanista23rd.blogspot.com/.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

hApPy BiRtHdAy PhArIsH

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

~my konvokesyen day~


Myspace Clocks, Fun Clocks at WishAFriend.com